MPK/MYK vastaa

Kiitos palautteesta.

Olen lähettänyt selvityspyynnön kyseiselle liikennöitsijälle turvavöiden
kiinnitysten puutteellisuuksista sekä muista valitukseen liittyvistä
yksityiskohdista. Vastauksen saatuani toimitan sen Teille. Kaikki
liikenöitsijöiden kuljetuskalusto on katsastettu keväällä 2006, ja kuljetukset
hoidetaan käyttämällä katsastettua kalustoa. Pahoittelen, että matkanne ei ole
sujunut odotetulla tavalla. Kyseiset tapahtumat selvitetään aina mahdollisimman
pian ja mikäli aihetta on, peritään niistä sanktioita liikennöitsijöiltä.

Terveisin Päivi Pekkala
***********************

Minna Lahtela  (21.8.2006  14:10):
>Perjantaina 18.8. kun olin matkalla töistä kotiin osui kohdalleni taas
>kerran kuljettaja, joka oli sitä mieltä, että on ne pyörätuolit aina
>ennenkin pysyneet kahdella remmillä kiinni. Hän on ajanut invataksia
>kaksikymmentä vuotta, hän kyllä tietää. "Eikä tässä autossa edes ole
>kiinnityspaikkoja neljälle remmille!". Tämäkö invataxi on sitten
>kilpailutettu Helsingin kaupungin Kuljetuspalvelun laatusäädösten mukaan?
>
>Pitkällisen keskustelun jälkeen kuljettaja punoi neljännen kiinnitysremmin
>jotenkuten pyörätuoliini kiinni.
>
>Millä oikeudella kuljettajat ivaavat ja halveksivat asiakasta, joka haluaa
>vain turvallisen kyydin ja pyytää pyörätuolin kiinnitystä neljällä remmillä?
>
>Millä tavalla laatukriteereitä ja niiden toteutumista tarkkaillaan
>esimerkiksi kuljetuspalvelun ajokaluston suhtéen?
>
>Pyydän kirjallista vastausta!
>
>Terveisin
>Kuljetuspalvelun käyttäjä